18.07.2013 г.

DECALOGUE

Преди година се запознах с много трепет и вълнение с Нея, след почти 10 месеца пихме отново кафе и от тогава не можем да спрем да говорим, да се вълнуваме и смеем за какво ли не! Преди месец на шега или по интуиция Вероника ми предложи да снимам лятната колекция на DECALOGUE! Модела вече беше избран, след друга спонтанна фотосесия на плажа, ей така непринудено, но много сполучливо. С огромно удоволствие ви  представям част от снимките на лятната колекция на DECALOGUE!




Невероятният модел е моята приятелка Мария Ангелова инструктор по Kangoo Jumps, пилатес и стречинг, изключителен треньор и човек. Благодарение на нея снимките бяха, споделено удоволствие, много емоции и удовлетворена умора!




Вероника,  Мария,  благодаря ви за невероятното изживяване, предизвикателството и огромното доверие!






Детайли изпипани до съвършенство,
ефирни материи,
перфектни кройки,
 много красота и стил!








Рокля Мария, фина и ярка, като самата нея.




Рокля Марияна, моята гордост :)
Това са много малка част от снимките и моделите, очаквайте още снимки и красиви летни тоалети!

ТУК може да разгледате пълната колекция.

15 коментара:

  1. Мариянка, поздравления !
    Гледах снимките във Facebook,но
    и сега им се насладих!
    И дрехите са перфектни!
    В очакване съм на още :)

    ОтговорИзтриване
  2. Браво и на модела и на фотографа и поздравления за красивата колекция, браво Марианче наистина сте страхотен екип! И аз ще очаквам с интерес нови снимки и тоалети!

    ОтговорИзтриване
  3. Разкошни снимки!И прекрасна колекция!

    ОтговорИзтриване
  4. Всички прекрасни неща се случват сякаш на шега! Безкрайно съм щастлива, че споделихме и сбъднахме тази мечта заедно! Екипът наистина е страхотен - всички тези хора, които неуморно работят и влагат невероятно много хъс, енергия, професионализъм и любов! Благодарна съм ви и ви обичам! <3

    ОтговорИзтриване
  5. Успех и на трите ви, дами, страхотно сте се справили! Желая ви прекрасно лято! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Мариянче, Миме, много сте ми скъпи и мили и двете, да го знаете.
    Признателна съм на съдбата, че ме срещна с вас.
    Благодаря ви за всичко, наистина от цялата ми душа ви благодаря.

    ОтговорИзтриване
  7. Много хубава колекция и много хубаво представяне :) Поздравления, Марияни! Направо сменяй професията :)

    ОтговорИзтриване
  8. Момичета, много ме радват коментарите ви, Благодаря ви от сърце!

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотни снимки и модел!

    ОтговорИзтриване
  10. Казах ви вече- страхотен екип сте! Много, много ви се радвам и ви пожелавам успехи във всичко!!! Поздравявам Рони, невероятен талант е! поздравявам Мария - прелестна е! поздравявам и теб, Мариянка - за невероятната фотосесия! Толкова много се забавлявам с отделните фотосесии, сякаш е супер интересен сериал, очаквам следващият епизод, и той така изненадващо пристига! Страхотни идеи имате и освен, че се забавлявате, забавлявате и нас, дарявате ни красота и вдъхновение! Прегръщам ви!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, благодаря ти от сърце, радвам се, че сме те докоснали и следиш нашия сериал :)!
      Божура те чака :)

      Изтриване
  11. как съм пропуснала тази феерия, Мариянка -
    невероятни снимки - нестандартни, впечатляващо ефектни и въздействащи...
    Много красота и професионализъм,
    страхотен екип, поздравления и комплименти за всички ви.
    Хубаво, усмихнато и щастливо лято, Диана

    ОтговорИзтриване
  12. Кадрите и моделите са великолепни!Черната рокля ми обра точките от раз!Дамата е много енергична и се справя прекрасно със задачата!

    ОтговорИзтриване
  13. Прекрасни снимки! Първата с кафеза е страшно идейна!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...